Grund-idéen med det omvendte 7-tal har noget rigtigt i sig, fordi den på en måde spiller med på magnet-idéen, om den kritiske tilstand, hvor nogle jern.-atomer vender mod nord, mens andre vender mod nord.
Jeg er ikke helt overbevist af skriftsnittene. Forslag 1 er der noget rigtigt i at syvtallerne 'bølger', men jeg synes måske at skriften bliver for spinkel, og i ordene nærmest sart. Forslag 2 har lidt substans.
Jeg savner også på en eller anden måde noget 'støj' i logoet. Noget som ikke er helt inden for 'stregerne'. Noget mere 'fejl' end blot at det ene syvtal vender på hovedet.
Grund-idéen med det omvendte 7-tal har noget rigtigt i sig, fordi den på en måde spiller med på magnet-idéen, om den kritiske tilstand, hvor nogle jern.-atomer vender mod nord, mens andre vender mod nord.
SvarSletJeg er ikke helt overbevist af skriftsnittene. Forslag 1 er der noget rigtigt i at syvtallerne 'bølger', men jeg synes måske at skriften bliver for spinkel, og i ordene nærmest sart.
Forslag 2 har lidt substans.
Jeg savner også på en eller anden måde noget 'støj' i logoet. Noget som ikke er helt inden for 'stregerne'. Noget mere 'fejl' end blot at det ene syvtal vender på hovedet.
SvarSlet