fredag den 10. juni 2011

Til Kirsten

Hej Kirsten. Undskyld jeg sådan skubber sedler ind under din dør. Jeg ville bare lige sige, at du har min medfølelse i forbindelse med din hængning idag. Altså at ham dér Lasse tegnede en galge til dig og hængte dig. Hang dig? Hængte. Whatever. Men når jeg ikke sagde noget eller protesterede da det skete, så skyldes det, at jeg virkelig synes, du virker ufokuseret. Jeg har forstået, hvad Kentucky Metoden går ud på (i store træk), og det gør det noget nemmere for mig, men alligevel. Når manden tegner en galge, så er det dumt at stritte imod. Hvad gør en klog, når han står i lort til halsen? Lukker munden.
Trods det. Så vil jeg bare sige, at jeg godt forstår, hvis du nu vil gøre lave en form for oprør. Du skal vide, at jeg meget gerne vil støtte / lede et sådant. Giv besked.
Hans Henrik
(Ja, jeg bor på værelse 8, men vær sød ikke at komme brasende. Tak)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar