mandag den 16. maj 2011

AHHHH...

Jeg er i den syvende himmel. Har bare haft sådan en dejlig dag, og føler jeg åbent har mødt en masse mennesker. Langt mere ukompliceret end jeg er vant til, så forfriskende! Følte mig så afslappet, tænk jeg slog en rigtig prut, uden at tøve, herligt. Kunne ikke gå i split herhjemme, og det er mærkeligt for jeg kunne for et par timer siden ude ved Jytte. Har ledt hele eftermiddagen, kan ikke finde mine træsko...måske ligger de i min Fjällräv? Kunne godt tænke mig at fortælle Anna om det råbekor jeg går til hver anden torsdag, og tror jeg vil spørge om hun har lyst til at starte på holdet. Jeg ved hun vil synes at det er rigtig sjovt. Eller Lisbeth, hun er frisk på en masse nyt er jeg sikker på. Mon ikke snart hun kommer hjem fra Berlin igen? Tror jeg vil forberede undervisning til i morgen...eller ja det gælder jo om at holde knoppen igang.Må hellere lave en kop te. Gud!!! Finn sidder inde i stuen, hvor længe har han mon siddet derinde...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar