mandag den 16. maj 2011

Knægten

Så scorede han sgu igen. Knægten. Han er fanme blevet god. Han er kun 6 år, men læser allerede spillet og kommanderer rundt med de andre og råber ad dem, når han ikke synes de løber nok. Det er superfedt at se. I sidste weekend blev han faktisk udråbt til stævnets bedste, da vi var i Fløng Hallen - det gjorde mig simpethen så glad, men det var helt umuligt for mig at få det fortalt til andre. Sgu ikke engang Julie, altså - jeg ved ikke... Mødte ham der Jens Henrik på Jobcentret, fordi jeg var kaldt til et af deres utallige møder (og troede fejlagtigt, at jeg ikke kunne få penge i ferien, men det...), men det var helt umuligt at få fortalt. Jeg er sgu så stolt.
Derfor fatter jeg bare heller ikke, at han er så ... er så, ja hvad hedder det? Han er sgu ikke særlig robust. Får han et lille puf, så vælter han og så tuder han. Hvorfor fanden gør han det, når han er så god? Julie hjælper selvfølgelig ikke, hende og hendes frie opdragelse, eller hvad fanden, det er hun kalder det. Hvorfor skal Miklas have lov til at gå rundt i kjole??? Jeg kan til nød forstå, at man kan klæde sig ud sammen med fætrene og lege lidt og så'en, man skal sgu da ikke opmuntre ham? Og nu har hun fanme købt en til ham. I Magasin, fanme! Det er sgu da fuldstændig åndssvagt med vores økonomi, mand...
Jeg må nok hellere få gjort noget ved mine tanker om at bygge den motocrossbane...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar