onsdag den 25. maj 2011

Er 3 liter nok?

Har været i bad i to timer nu. Lavede et karbad efter vores jobtrænings seance (godt vi har eget bad og toilet) og hældte 5 liter olivenolie i vandet. Så nu har jeg en tyk og fedtet hinde over hele kroppen. Det kører i ring inden i mit hoved. Rune der taler og taler, og alle de andre. Deres blikke. Alle kiggede sådan på mig. Hvordan skal jeg kunne holde fast i mig selv i dette mareridt. Har ikke lyst til at ringe til Finn. Han siger jo aldrig noget alligevel. Kan høre Torben inde på den anden side af væggen. Tror han har astma, han stønnede, hostede og rømmede sig til kl o2 i nat. Måske jeg forsigtigt skulle anbefale ham et glas kogende vand med en klump ingefær. Det ser vi på. Nu går jeg i seng, er så øm i mit knæ da jeg faldt ud over badekaret. Måske er 3 liter nok?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar