mandag den 16. maj 2011

Torben og kvinderne

I dag mødte jeg Anna tilfældigt i et træningscenter der også huser de squash baner jeg plejer at benytte. Jeg havde vundet to billetter ved at udfylde et spørgeskema på nettet. Jeg ved ikke hvordan jeg kom på den tanke, eller hvordan jeg havde modet til at spørge hende, men jeg adspurgte hende om hun evt. havde lyst til at tage med.

Men selvfølgelig havde hun ikke sin time manager på sig.

Men senere på dagen mødte jeg Kirsten hos lægen i venteværelset. Jeg var for en gangs skyld så glad, for jeg havde lige fået nogle prøver tilbage der viste, at mit blodsukker var mere normalt end jeg havde troet. Så jeg inviterede på en konditor kage med tilhørende kaffe. Men hun kunne desværre oplyse mig om, at konditoriet havde lukket denne dag. Men hun opførte sig også ganske ejendommeligt. Så jeg gik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar