mandag den 16. maj 2011

Ansøgning

Mit navn er Hans Henrik Mortensen. Jeg søger stillingen som tjener hos jer på Restaurant Ankara, fordi jeg tror, at jeg vil passe ind. Jeg har kun lidt tjenererfaring (fra Peter Lieps Hus i Dyrehaven, ved ikke om I kender det?), men jeg er meget hurtigt og lærenem – det er i hvert fald hvad folk fortæller mig.
Jeg tænkte, at Restaurant Ankara, det lyder super spændende. Jeg er meget interesseret i andre kulturer, og ved også meget om den slags, dog mest om Egypten, hvor jeg har rejst og opholdt mig rigtig meget, samt studeret. Men jeg har da også været i Grækenland, hvor jeg har besøgt både Thessaloniki og Kreta. Dejlige steder. Men lad os kigge hinanden lidt an og evt tage en samtale. Jeg er i hvert fald frisk og udadvendt og kundevenlig. Jeg har vedhæftet mit cv og sådan lidt, og I er også velkomne til at ringe. Håber på at høre fra jer.
Venligste hilsner,
Hans Henrik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar